Informatie

Retourneren

1Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer jouw bestelling onderweg is ontvang je hier van per mail een bevestiging. Wanneer deze is verzonden kunnen we jouw bestelling helaas niet meer wijzigen of annuleren. Na ontvangst kun je jouw bestelling wel terugsturen. Is je bestelling nog niet verzonden bel ons dan zo snel mogelijk om je order nog te wijzigen.
2Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
PostNL bezorgt de bestellingen van Wear for Love altijd met een Track&Trace code, zodat jij je bestelling kunt volgen. De Track&Trace code ontvang je in je mail zodra de bestelling verzonden is.
3Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Als je voor 16.00 uur hebt besteld dan zullen wij je bestelling direct verwerken en voor verzending aanbieden bij PostNL. Normaal gesproken wordt je pakket dan de eerstvolgende (werk)dag afgeleverd.
4Uitverkocht. Is het nog leverbaar?
Als producten nog leverbaar zijn bij de fabrikant of designer dan is het soms nog mogelijk om ze na te bestellen. Wil je graag een product hebben dat is uitverkocht, neem dan contact met ons op, dan zullen wij kijken wat we voor je kunnen doen.
5Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
PostNL biedt de bestelling aan op het adres wat je hebt opgegeven. Mocht er niemand aanwezig zijn op het opgegeven adres, dan zal PostNL het pakket bij de buren afleveren. Indien je niet wil dat jouw pakket bij de buren wordt afgeleverd kun je dit aangeven bij ‘opmerkingen’ in je bestelling. PostNL streeft er naar jouw pakketten binnen Nederland binnen 24 uur te bezorgen. Ook in België is next day delivery het streven. Als levering van het pakket niet mogelijk is, laat de bezorger een bericht achter. Hiermee kun je een nieuwe afspraak inplannen of kun je het pakket ophalen bij het Postkantoor. PostNL bewaart het pakket 21 dagen, daarna word het terug gestuurd aan Exclusive Diva
1Ruilen & Retourneren
Alle producten die je koopt bij Exclusive Diva kun je ruilen of retourneren met uitzondering van sieraden (oorbellen en haaraccessoires) en beautyproducten dit om redenen van hygiëne. Ruilen en Retourneren kan binnen 14 dagen, daarna vervalt het zichttermijn en is je aankoop definitief. Je dient ten alle tijden direct je retourzending aan Exclusive Diva te melden via info@exclusivediva.nl met reden van retour, ordernummer, item en bedrag. Wij zullen dan je retour in behandeling nemen.
2Retourvoorwaarden
De producten dienen in de originele staat retour te worden gestuurd in de originele verpakking. Beschadigde, gebruikte en gedragen producten kunnen wij niet retour nemen. De terugzending dient voldoende gefrankeerd te zijn. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.de kosten van een retourzending zijn geheel voor je eigen rekening en worden niet door Exclusive Diva vergoed. 
Voldoet de retourzending aan onze voorwaarden, zullen wij binnen 14 werkdagen je een te goed bon opsturen.
3Een verkeerd, beschadigd of incompleet artikel ontvangen?
Heb je een klacht over het geleverde product? Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen. Beschadigd: Op alle gekochte producten bij Exclusive Diva zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar info@exclusivediva.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij: * Beschadiging door opzet of nalatigheid * Uitzonderlijke slijtage * Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften Verkeerd geleverd: Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld of ontbreekt er een product bij je bestelling? Neem dan eerst contact op met ons op en wij zullen er voor zorgen dat dit direct wordt opgelost.
4Hoe kan ik retourneren?
Je kunt het pakket opsturen naar:
 Exclusive - Diva Acaciastraat 116, 4814 HK Breda Ook is het mogelijk om je bestelling te retourneren in de Exclusive Diva Boutique in Breda. Ruilen is mogelijk wanneer je een andere maat of kleur van een item zou willen ontvangen. Wij sturen deze nieuwe maat of kleur naar je op. Zou je graag een ander item willen ontvangen? Plaats dan een nieuwe order.